A kosár üres

    Fizetendő: 0 Ft

    Termékek

    Szállítási információk

    A megrendelt termékek személyesen az üzletünkben ( 1036 Budapest Lajos Utca 49/a Alagsor ) vehetők át vagy utánvéttel a GLS/MPL viszi házhoz vagy a FOXPOST csomagautómatába kerülnek,attól függően,hogy melyik opció lett kiválasztva!

     

    Személyes átvétel : INGYENES !

    GLS/MPL futár : +1.190 ft ( lehet Bankkártyával és Készpénzzel fizetni az utánvétet )

    FOXPOST Automata : +800 ft ( kizárólag Bankkártyával lehet fizetni az automatánál )

    Az átvétel részleteivel kapcsolatban sms/email értesítést fogsz kapni ! A kézbesítési idő várhatóan 1-2 munkanap. Ha bármilyen kérdésed lenne, nyugodtan felteheted ügyfélszolgálatunkon keresztül nyitvatartási időben.
    Telefon: +36 1 405 1511
    Mobil: +36 30 451 5124
    Email: info@budakonzol.hu

    Futárszolgálatunk a GLS ill. a Magyar Posta (MPL) és a FOXPOST szolgáltatásai keretében vehető igénybe:

    Mindkét szállítási mód az ország egész területén elérhető. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!

    A futárszolgálat munkatársai szükség esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért kérünk, hogy a megrendelőlap kitöltésekor olyan telefonszámot adj meg, amelyen elérhető vagy! Sikertelen kézbesítés esetén a futár másnap ismét megpróbálja kivinni a csomagot.

    A rendelés leadásakor lehetőséged van a Megjegyzés rovatba beírni, azt az időpontot, amikor neked a legmegfelelőbb a csomag átvétele. Mi ezt a megjegyzést, természetesen, továbbítjuk a futárszolgálatnak, akik lehetőségeikhez képest igyekeznek ennek megfelelően szervezni a kiszállítást! Azonban, mivel a futároknak jó pár csomagot ki kell szállítaniuk egy adott napon (más partnerektől is), nem mindig tudják figyelembe venni a megadott időpontot! Megértésedet köszönjük!

    FONTOS!
    A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

    FONTOS!
    Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagok külsős cég szállítja ki neked, sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy rongálódott lenne a termék mikor átveszed a csomagot, kérdd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértésedet köszönjük!

    A raktáron lévő termékeket 2 munkanapig tudjuk tartani számodra, ha ezalatt az idő alatt nem veszed át, a rendelésed AUTÓMATIKUSAN törlődik.

     Miért válaszd a FOXPOST CSOMAGAUTÓMATÁT?

    https://foxpost.hu/

    X